torstai 2. joulukuuta 2010

Fortunan suosikki

Minä, joka en koskaan voita mistään mitään, olen nyt ensimmäistä kertaa voittanut blogiarpajaisissa! Siis olinko niin yllättynyt ja niin mielissäni!

Arpajaiset järjestettiin Piskuisen ihanassa blogissa. Ensimmäistä kertaa törmäsin koko blogiin, ja siellä oli käynnissä ihana arvonta, ja päätin tietenkin osallistua. Ja voitin! Ja palkinto oli muuten todella mieluinen!


Aivan mielettömän ihana Christina Struttin kirjoittama Gabbages & Roses: Home-Made Vintage -kirja! 40 helppoa ja ihanaa ompeluohjetta! 

Kirja on täynnä inspiroivia ohjeita. Ainakin nämä pääsevät varmasti jossain vaiheessa kokeiluun.



Piskuisella on muuten lisäksi aivan ihastuttava kangaskauppa pullollaan ihanuuksia. Kannattaa käydä katsomassa!

2 kommenttia:

  1. Hei, mulla on menny jo monta sun juttua ohi.. Yritän tästä lähtien skarpata täälä...

    Vitsi, mikä arpajaisvoitto!!!! Ja, hei sun kangaskaappi näyttää hyvältä. Kauankohan kestää, että mun kaappi näyttää tuolta.
    Vähänkö oot ollu reipas nuitten kassien kans. :)

    Ai nii, ei mulla ees oo kangaskaappia eikä ees tillaa semmoselle! :D

    VastaaPoista